Optredens

1 juli 2017 Vanmiddag stond de High Tea for Kids op het programma. Onder leiding van Saskia Vliem werden er nagels gelakt, handmassage gegeven door Jolande Loman, er werd geschminkt en geknutseld. En natuurlijk gesnoept van alle hartige en zoete dingen. Uiteraard mocht de ranja en thee niet ontbreken op deze “High Tea for Kids”.

16 april 2017 Vandaag 1e Paasdag stond alles in het teken van de jeugdige bezoekers, we gingen namelijk paaseieren zoeken. 2 grote paashazen hadden alle paaseieren verstopt, waaronder 3 grote gekleurde eieren. Voor diegene die deze vond stond er na afloop een prijsje klaar. Ook konden de kinderen zich laten schminken. Het was een erg gezellige dag met ruim 80 kinderen. Het paaseieren zoeken staat voor volgend jaar al weer op de Paasagenda.

26 december 2016 Vanmiddag werd Meesters 2e Uitbuikloop gehouden. Opnieuw namen hier ruim 120 wandelaars uit verschillende plaatsen aan deel. Iedere wandelaar ontving een rugtas, balpen, mandarijn en/of appel. De routes werden ook dit jaar uitgezet door de Wandelmeester van Vorden, Harry Jansen. Volgend jaar zal deze op de derde zondag van het Kerstweekeinde worden gehouden.

23 december 2016 De muziekkoepel werd ter gelegenheid van de Herdertjes Tocht 2016 omgetoverd tot Herberg. Met een heuse “kerst” band werd het een bijzonder gezellig evenement waaraan ruim 600 mensen deelnamen. Een succes waarop de organisatie van deze groep trots mag zijn!

18 september 2016  Deze dag stond geheel in het teken van de oplevering en opening van de Muziekkoepel. Van 14:00 tot 19:00 uur werden er verschillende activiteiten beleefd. Allereerst werd om 14:00 uur de Muziekkoepel officieel in gebruik genomen. Het terrein kreeg een eigen naam en de voetbalkooi werd in gebruik genomen. Ook werd er die middag een “krent op de taart” geplaatst. De Bankdirecteuren speelden die middag voor ons dus… dat werd een grandioze muziekhappening.  Geen Woodstock, maar Koepelstock! De entree was GRATIS, maar uiteraard werd er ook af en toe een vrije gift in de mini-koepel gedaan. Er werd ook aan de innerlijke mens gedacht. Een hapje en een drankje mocht ook die middag niet ontbreken, met dank aan Wijnhandel Smit, Frits Barendsen en Slagerij Vlogman. Ook onze vrijwilligers van deze middag zijn we veel dank verschuldigd. Het aantal bezoekers van deze middag overschreed de 600 ruim!!

3 april 2016 Speciaal voor deze schitterende zondag, is Pim de Paashaas in de buurt gebleven. Het was een gezellig samenzijn met de toekomstige generatie bij de koepel.

13 februari 2016 Tijdens de Brocante Markt, is er wederom goed zaken gedaan voor de koepel. Door de vele bijeen gebrachte spullen, konden we met behulp van vrijwilligers, V.O.V, Slagerij Vlogman en uiteraard de kopers van de goederen een goede stap richting realisatie zetten.

27 december 2015 Op deze dag werd Vordens eerste Uitbuikloop gewandeld. Er is in totaal 1320 kilometer afgelegd. De stemming zat er goed in, de wandelingen zijn door ongeveer 150 deelnemers gelopen. Na de wandeling was de Koek en Zopie – tent weer geopend en kon men onder het genot van een hapje en een drankje nagenieten. We zien weer uit naar ons volgende evenement, wat dit wordt is nog een verrassing, maar we gaan weer voor stemming en sfeer in het “nieuwe ijkpunt van Vorden”.

18 oktober 2015 Deze dag gaat als een memorabel moment de geschiedenis in. Mevrouw Stokkink die als oudste buurtbewoonster (92 jaar) van de koepel het startsein gaf.  Alle vrijwilligers die spontaan hun hulp hebben aangeboden, 1000 x dank! Alle mensen die vanmiddag zomaar een donatie hebben gedaan, 1000 x dank! Alle mensen die net als wij hebben genoten van het kostelijke optreden van het Vordens Mannenkoor en de Harmonie Vorden, 1000 x dank! Last but not least: Vordens Mannenkoor en de Harmonie van Vorden, 1000 x dank voor jullie schitterende bijdrage. Dit heeft veel herinneringen losgeweekt bij het publiek.   De buurman van onze koepel Myckel Eulink, heeft er een leuke impressie van gemaakt.

« 1 van 10 »