Donateurs

Wij danken iedereen die op welke wijze dan ook, een bijdrage aan de totstandkoming hebben gedaan. Zowel bedrijven, instellingen als ook de particuliere giften die onze muziekkoepel heeft gered van de ondergang.

De volgende donateurs hebben ons middels een bijdrage via de bank geholpen. (mocht uw naam hierbij niet vermeld staan, geef ons dat aub door want, wij willen NIEMAND vergeten! GAM. Vaneker, JM. van Heugten, HW. Elbrink, AA. Siemerink, EES. Eijkelkamp, K..Ubbink, JJM. Kolkman-Wijen, GH. Van de Peijl, Taeckelhof VOF, EJA. Jansen, G. te Veldhuis, FTJ. Roes, AJ. Baank, J. Teunissen, T. Winkels, S. Masselink, W. Aalderink, Kulturhus, AR van Dijk, JG Schaafsma, DJ. Gotink, JA. Bruggert, LJ. Smeitink, AJ. Van Zeeburg, AJ. Hartelman, JG. Klein Geltink, NHA. Van Goethem, PC. Kramer, DEJ. Jansen, HE. Aalderink, ATJ. Beck, JM. Ilbrink, Pelgrum BV, RHT. Hoevers, Sportvereniging Ratti, M. Jansen-Harmsen, A. Peters, GJLH. Engbers, BTh. Rondeel, J. Bolink, HM. Jansen, APG. Jansen, H. Broekgaarden, Kaarsenmakerij Bronkhorst, J. Harmsen, MHA. Jansen, RM De Jonge, LHB. Lodder, MT. Eulink, LTJ. Slutter, LML. Gelens, Extremely Web, P. Van Zeeburg, WG. Zweverink, Willemien Zorgzaken, EJ. Gotink

Ook allen die een donatie in onze minikoepel hebben gedoneerd, willen we HARTELIJK danken. Ook zonder deze bijdragen is het niet mogelijk om dit stukje Cultuurgoed te bewaren.

De Mini-koepel   De mini-koepel stond voor het eerst op zondag 18 oktober 2015, tijdens het start Stichtingsfeest, bij de Muziekkoepel. Ook stond deze op zaterdag 7 november 2015 bij Garage Groot Jebbink tijdens de wintercheck. Op zaterdag 12 december 2015 stond de mini-koepel in onze stand op de Kerstmarkt. Tijdens Vordens 1e Uitbuikloop op 27 december 2015 stond onze mini-koepel op het terrein van de muziekkoepel. Vrijdag 1 januari 2016 tijdens het optreden van de Bankdirecteuren bij De Herberg in Vorden, is er ook gul gegeven. Op zaterdag 13 februari 2016 stond de minikoepel op de Brocante Markt en wederom wisten donateurs deze te vinden. Zondag 3 april 2016 werd het terrein rondom de koepel in beslag genomen door Pim de Paashaas en ook daar stond onze mini-koepel. Zondag 18 september 2016 stond de minikoepel, tijdens de opening en het optreden van De Bankdirecteuren in het Henk Aalderink Plantsoen. Tijdens Meesters 2e Uitbuikloop op 26 december 2016 werd wederom een bijdrage in de minikoepel gedoneerd.